Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Vad händer?

Av Anne - 5 januari 2015 15:39

Inatt var jag såå frusen att jag klev upp och tog på mig ett underställ att sova i. Idag har jag nysit konstant hela dagen, sovit en stund nu efter jobbet och fryser nu igen. Jag har baske mig inte tid för någon förkylning nu så här en månad innan skidloppet! Punkt slut!!

Igår kom lilla hem efter två veckor hos sin pappa. Vi åkte till mina föräldrar och hade julafton men då min lillebror var ute i skogarna och lekte i endurospår så gör vi om det på fredag igen, heeela släkten på 5 personer...

Min lilla hade gjort detta fina fruktfat till mig med hjälp av sin morfar. Hon vet hur jag har letat efter det perfekta fruktfatet men nu behöver jag inte leta längre. Så glad och så stolt.

[Bild]

På kvällen åkte vi och sprang på bana inomhus (jag sprang då hon är förkyld). 20 varv körde jag och hade sällskap av kollega halva tiden vilket gjorde att mitt löptempo steg och det var ju bra. 3,6 km runt runt (skittråkigt) men jag gjorde det ändå!

När vi kom hem ville jag bli fotat och efter lite gnäll och protester från lilla som hellre ville skypa med kompisar så fick jag två bilder. Har börjat ta kort mer och mer för då ser man vilka förändringar som sker. Vågen visst, måttband ännu bättre men foton är toppen. Jag känner mig fortfarande inte bekväm framför kameran speciellt inte då det gäller helkroppsbilder men bild för bild så känns det liiiite lite bättre. Hoppas den dagen kommer då jag helt lugn kan stå och bli fotat utan tillgjorda leenden haha.

[Bild]

Nu börjar det knorra i magen så ska börja fixa middag. Ledigt imorgon igen och hoppas den utlovade snön kommer. I hallen gör skidorna ingen nytta ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne - 9 juni 2015 08:23

I lördags packade jag in cykeln i bilen och for till Motala. Väl där stannade jag på ett Mc donald, tog en kaffe och paj för att invänta Sussi och hennes två kompisar. Vi fyra skulle alltså cykla 15 mil. Att de skulle göra det är inget konstigt, m...

Av Anne - 12 april 2015 11:23

Jag har helt enkelt inte haft lust att blogga och inte för att det inte hänt ngt i mitt liv, tvärtom men helt enkelt inte haft lust. Lovar inte att jag kommer fortsätta skriva nu som förut utan inläggen kommer när de kommer. Träningen har inte var...

Av Anne - 21 februari 2015 19:02

... att te x blogga. Det har varit tokmycket och stressigt på jobbet att energin har inte funnits till så mycket mer när jag kommer hem än att fixa mat. I veckan blev det i alla fall ett hemmapass på 30 min och dottern hakade på. Fått till en löp...

Av Anne - 9 februari 2015 08:07

Klockan 06.00 åkte jag och vännen M iväg mot Norberg. Vi var nästan först på plats och det första vi gjorde var att lägga ut skidorna i spåret. Därefter letade vi oss till byggnaden där startkittet lämnades ut. Då anlände även M's syster. Sedan be...

Av Anne - 7 februari 2015 12:48

Usch nu börjar jag bli nervös inför morgondagen. Finns inget att vara nervös över men det är mitt första, riktiga lopp och som den "gröngöling" jag är så är det nog normalt. Jag fick i alla fall ett meddelande imorse från min "coach" fru att jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards