Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

Träningsvärk from hell, passar ju mindre bra till söndag.

Av Anne - 6 februari 2015 14:33

I onsdags körde jag ett stenhårt pass med en pt (fått gratis). 1 1/2 timme med knäböj, squats, utfall, axlar, armar och alla övningar innehöll vikter/skivstång. Mådde okej igår men idag kan jag knappt på än mindre sitta på toa. Varje muskel som finns i benen ömmar, men inte i armarna/axlarna konstigt nog, bara lite bak vid skulderbladen. Hur ska jag kunna genomföra Engelbrektshalvan? fast det är skillnad att gå och glida så det går kanske bra.

Varit och handlat lite energi tills dess. Inte optimalt paleo men det ger snabb energi om sockertoppen dalar. Det är ju bara för en dag, äter/dricker ju inte godis annars men bananer går åt här hemma.

Har varit lite eller väldigt off sista dagarna. Jag ifrågasatte en person varför hon alltid ska dra upp det förflutna och bara gnälla på mig/om mig. Frågade om hon inte någon gång kunde säga något positivt? Fick svaret; det finns inget positivt att säga om dig... Det är då man börjar tvivla på sin exictens och de orden har etsat sig fast i min hjärna och i två dagar har jag bara velat gråta men biter ihop och kämpar vidare. Ingenting känns kul just nu och jag är glad att jag fått möjligheten att träffa en coach för hon kommer få mycket att bita i nästa fredag då vi ska ses igen. Usch var inte meningen att bli så gnällig men inte ens mitt liv är alltid fluffrosa eller varselgult och tack o lov har jag byggt upp mig själv så pass att jag inte bryter ihop totalt. Jag VET att jag är bra, har positiva sidor, är en glad skit egentligen bara inte just nu..

Nu ska jag koppla bort alla negativa tankar, fokusera framåt och börjar med att ha världens gosigaste fredag med min dotter som är mitt absoluta allt.

Och där hamnade bilden lite fel men so what :-)

Nu på med myspys, förbereda mat och softa gärnet men börjar med en voltaren :-)

 
 
Frudin

Frudin

6 februari 2015 16:34

Nu ska du bara ha klart för dig att den där jäveln som säger så där om dig ska bara dra åt helvete och har inte längre någon plats i ditt liv. Gör slut på den relationen även om det råkar vara blodsband.
Du är fantastisk och en förebild och jättetrevlig! Är så glad att vi börjat umgås igen!
På söndag...vi tar en Ipren innan och för mycket godis så klarar vi det :-)

http://www.frudin.blogg.se

Anne

6 februari 2015 16:59

Ipren och godis botar det mesta och på söndag ska här syndas :-)
Är också jätteglad över våran nygamla bekantskap och det är ni mina vänner som håller mig på fötter när jag känner att jag sjunker. Kärlek till er (dig).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne - 9 juni 2015 08:23

I lördags packade jag in cykeln i bilen och for till Motala. Väl där stannade jag på ett Mc donald, tog en kaffe och paj för att invänta Sussi och hennes två kompisar. Vi fyra skulle alltså cykla 15 mil. Att de skulle göra det är inget konstigt, m...

Av Anne - 12 april 2015 11:23

Jag har helt enkelt inte haft lust att blogga och inte för att det inte hänt ngt i mitt liv, tvärtom men helt enkelt inte haft lust. Lovar inte att jag kommer fortsätta skriva nu som förut utan inläggen kommer när de kommer. Träningen har inte var...

Av Anne - 21 februari 2015 19:02

... att te x blogga. Det har varit tokmycket och stressigt på jobbet att energin har inte funnits till så mycket mer när jag kommer hem än att fixa mat. I veckan blev det i alla fall ett hemmapass på 30 min och dottern hakade på. Fått till en löp...

Av Anne - 9 februari 2015 08:07

Klockan 06.00 åkte jag och vännen M iväg mot Norberg. Vi var nästan först på plats och det första vi gjorde var att lägga ut skidorna i spåret. Därefter letade vi oss till byggnaden där startkittet lämnades ut. Då anlände även M's syster. Sedan be...

Av Anne - 7 februari 2015 12:48

Usch nu börjar jag bli nervös inför morgondagen. Finns inget att vara nervös över men det är mitt första, riktiga lopp och som den "gröngöling" jag är så är det nog normalt. Jag fick i alla fall ett meddelande imorse från min "coach" fru att jag ...

Skapa flashcards