Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Anne - 1 oktober 2014 13:44

När det som håller mig igång, gör mig glad och pigg "ligger på is" så vet jag inte vad jag ska skriva om riktigt. Jag har fått rådet att inte träna så länge jag äter pencillin och för en gångs skull lyder jag. Vill inte riskera komplikationer bara för att jag är superduper rastlös och tränar ändå, utan promenader får räcka. På lördag dock då ska jag ge gärnet,

Igår fick jag mess från frudin.blogg.se som undrade om inte detta var något för oss. Som en liten uppladdning inför nästa år samt att det ska bli jätte roligt att ses igen.
http://www.traningsevent.se/event/be-your-best-convention/

Det ska bli superkul och på mässan Allt för hälsan hade jag ändå tänkt att åka. Nu har jag något att se fram emot lite kortsiktigare och några kilon till hinner jag nog få bort till dess.

Nu ska jag plocka lite här hemma och sedan hämta lilla på skolan då vi far och shoppar vantar. Det är ingen höjdare att skrapa rutorna på bilen utan och dessvärre har jag inte stickat några vare sig vantar eller mössor i år. Har inte haft lust och prioriterar annat :-)

Ovido - Quiz & Flashcards