Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Anne - 12 oktober 2014 16:49

Idag har det inte hänt mycket. Vaknade runt 7.30 men vägrade kliva upp innan nya veckomailet från The plan kom. Tyvärr gick ju inte det då jag både var kissnödig och hungrig.

Mailet kom och veckans träning blir jobbig. Han ökar ju på svårighetsgrad och vikter men de är effektiva och känner hur jag både blir starkare och får bättre flås.

Åkte och handlade lite, var ju tvungen att fylla upp med mjölk, yoggy och bröd så lilla har. Har tvättat lite och bakat bröd till mig.

Till middag blev det enkelt men både gott och framförallt mättande. Stekt korv, broccoli, tomat, vitlök och bönor. Insåg efteråt att bönor inte ingår i kosten men de är ju inte onyttiga i alla fall så ingen skada skedd.

[Bild]

Nu väntar jag ivrigt på lilla att hon ska komma hem. Har saknat henne så den här veckan. Vad skulle jag vara utan henne? ingenting!

Ovido - Quiz & Flashcards