Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Anne - 9 oktober 2014 20:23

Försöker att springa varannan dag. Jag har ju kämpat kilometervis och många timmar och det har gått sååå sakta. Ett delmål var fram till 5 km på 30 min att köra 3 km på under 20 min. Tänkte att det tar väl några veckor.. döm av min förvåning när jag nu ikväll gjorde dem på 18.30 min! Första km rusade jag iväg på 4.20 helt galet för att vara mig. Jag är nog en höstlöperska då vädret är svalt, det är mörkt och skönt och ingen ser mitt illröda fejs :-) Bara för att det gick bra idag betyder inte att det gör det nästa gång, men ska harva 3 km några ggr nu och sedan öka.

Helt galet stolt!

När jag kom hem var jag tokhungrig så fixade iordning denna smoothie. Kokosmjölk, vatten, limesaft, några kuber frusen mango och banan. Toppade med lite hallonkrafs som låg i botten av påsen, solrosfrön och pumpakärnor. Gott!

Nu läsa en stund och sedan somna med ett stort leende.

Ovido - Quiz & Flashcards