Direktlänk till inlägg 4 oktober 2014

Vägning/mätningsdagen kom till slut.

Av Anne - 4 oktober 2014 21:38

Vaknade kl 6.15 och ville bara ställa mig på vågen, men lilla sov och ville inte väcka henne så låg snällt kvar i sängen till 7.40 då hon vaknade.

Vågen visade minus 3,4 kg på 4 veckor, Klart nöjd eftersom jag inte tränat något de sista två förutom några lugna, korta promenader.
Stussen öförändrad
Låren + 1 cm kan bero på att jag mätte olika eller så är det av alla utfall och squats. Men det stör mig inte är ju ändå bara muskler.
Överarm minus 2 cm
Midjan minus 3 cm och under brösten var det 2 cm
Totalt på kroppen minus 7 cm och även det helt okej.

Hade det varit så att jag inte ätit nyttigt eller inte tränat innan jag hoppade på det här så hade nog siffrorna varit bättre. Ju mindre du har att gå ner ju svårare tycker jag det blir, men det är bara att kämpa på och ge det den tid det tar.

Det blir allt för ikväll, orkar inte skriva mer tyvärr. Natti natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne - 9 juni 2015 08:23

I lördags packade jag in cykeln i bilen och for till Motala. Väl där stannade jag på ett Mc donald, tog en kaffe och paj för att invänta Sussi och hennes två kompisar. Vi fyra skulle alltså cykla 15 mil. Att de skulle göra det är inget konstigt, m...

Av Anne - 12 april 2015 11:23

Jag har helt enkelt inte haft lust att blogga och inte för att det inte hänt ngt i mitt liv, tvärtom men helt enkelt inte haft lust. Lovar inte att jag kommer fortsätta skriva nu som förut utan inläggen kommer när de kommer. Träningen har inte var...

Av Anne - 21 februari 2015 19:02

... att te x blogga. Det har varit tokmycket och stressigt på jobbet att energin har inte funnits till så mycket mer när jag kommer hem än att fixa mat. I veckan blev det i alla fall ett hemmapass på 30 min och dottern hakade på. Fått till en löp...

Av Anne - 9 februari 2015 08:07

Klockan 06.00 åkte jag och vännen M iväg mot Norberg. Vi var nästan först på plats och det första vi gjorde var att lägga ut skidorna i spåret. Därefter letade vi oss till byggnaden där startkittet lämnades ut. Då anlände även M's syster. Sedan be...

Av Anne - 7 februari 2015 12:48

Usch nu börjar jag bli nervös inför morgondagen. Finns inget att vara nervös över men det är mitt första, riktiga lopp och som den "gröngöling" jag är så är det nog normalt. Jag fick i alla fall ett meddelande imorse från min "coach" fru att jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards