Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Anne - 5 mars 2014 20:24

... ja att bli med ny blogg. Trivdes med den förra men kände att jag ville förnya mig lite. "Nytt liv" ny blogg.


Jag kommer att skriva om min träning som jag har tagit tag i på allvar och den innebär en så länge styrketräning, powerwalks som sakta men säkert övergår till löpning. Cykling bara gatorna blir grusfria och all annan träning som måste till för att fixa tjejklassikern (2016). Då min nyfunna kärlek är tyngdlyftare har jag världens expert i gymmet, får lära mig allt om lyftteknik och han har även gjort ett träningsprogram till mig med fokus på det jag vill träna. 


Jag ska köra tre styrkepass i veckan; armar, ben, rygg/axlar och även då lite ben. Lägger in minst två pass cardio i veckan också och på så sätt blir det nog "människa" av mig med så småningom 😄


Jag skriver inte mer idag, detta inlägg var mer ett test utan det blir mer imorgon. Älskar att skriva men ibland kommer orden innan fingrarna hinner tänka så det kan bli lite tokigt roligt haha


Kommer säkerligen ha träningsvärk imorgon igen, är bara att gilla läget och smärtan ska bli min vän!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards