Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Anne - 15 mars 2014 12:58

... om att även jag blir frisk. Huvudet känns inte lika tungt idag och var nog feberfri inatt.

Älsklingen åkte till Nässjö igår för att coacha en kompis på Veteran SM i styrkelyft vilket gjorde att jag blev med hund som jag absolut inte har något emot. Har själv haft tre stycken i mina dagar men har inte kunnat skaffa någon ny pga arbete och singel. Att den jag blir tillsammans med råkar ha världens goaste hund gjorde ju inte saken sämre.

Hur som helst så lämnade han några filmer att se nu när jag är halvkrasslig och såg en igår samt en i morse, men det gick si så där med en knähund som gör allt för att skymma tv'n.

Hade tänkt ta bilen till skogen och rasta av henne ordentligt, men det blåser verkligen storm här och var orolig att få ett träd i huvudet så det blev en prommis på 3 km istället. Inte långt men med min förkylning i kroppen kändes det som en mil. Jag körde mycket lydnadsövningar med henne under vägens gång, dels för att hon "behöver" eller rättare sagt för att hon ska inse I'm the boss! och dels för att det gör dem trötta så jag kan få fortsätta häcka i soffan i lugn och ro.

Jag bara längtar till jag blir fit for fight igen. Har ju kommit in i mina nya träningsrutiner och att bli avbruten och inte kunna träna på 1-2 veckor känns inget vidare.

Nu ligger en sovandes hund under bordet och jag ska fixa lite lunch åt mig. Är hungrig och det är inte så konstigt åt endast!! två smörgåsar med ägg på runt 20 tiden igår kväll... inte bra jag vet men var inte hungrig bara.

Ut och njut av det soliga (här i alla fall) men blåsiga vädret men ta på er hjälm haha.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards