Alla inlägg den 4 november 2014

Av Anne - 4 november 2014 19:12

Jag mår härligt bra! Alltid retar det någon men det är så det är. Mår bra, känner mig ännu bättre och humöret är på topp speciellt nu efter en ovanligt sen middag.

Lax i ugn med blomkålsmos, det är gött det.

Kör lite baklänges idag, man ska ju prova nya saker :-) Till frulle blev det kokosgrädde med kiwi och olika frön samt tranbär.

Vilodag ifrån träning idag. Gjorde ett pass enligt veckoträningen i söndags och igår hade jag sådan värk i armar/axlar att jag inte kunde tvätta håret. Trots att jag hade tagit en kortare löptur på 4,5 km. Jag fick göra det imorse vilket mitt hår inte alls gillade. Det blir extremt fluffigt och för att inte tala om statiskt. Behöver bara nudda håret så står det åt alla håll. Höst/vinter är "döden" för mitt hår, därför är keps så himla bra ;-)

Jag längtar ihjäl mig till helgen! På fredag slutar jag vid lunch och drar då till Älvsjö och möter upp min tävlingspartner. Då ska vi kika runt på Allt för hälsan mässan för att sedan tillbringa natten hos henne. Hon var så hygglig och frågade utifall jag ville sova hos henne då hon bor i Stockholm för på lördag kl 8 är det vi som hänger på låset på samma mässa men vi ska ju vara med på Be your best convention. En hel dag med olika träningar! Det ska bli jätte roligt och säkert minst lika jobbigt. Undrar utifall jag kan röra mig alls på måndag?! Dessutom i priset ingår middag och en stoor goodiebag.

Nu ska jag skutta in i duschen och sedan ta tag i tvätten kanske. Måste tvätta lite träningskläder så att jag har lite ombyte med mig. Vill ju inte gå där och lukta skunk haha.
Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards