Alla inlägg den 1 november 2014

Av Anne - 1 november 2014 17:26

Denna dagen går nästan till historien! Min dotter har varit med mig hela dagen och inte med/hos kompisar. Det har varit jätte mysigt trots att vi inte gjort något speciellt förutom en liten roadtripp på förmiddagen.

Till lunch köpte jag en sallad. Blev proppmätt, orkade inte ens äta upp och det var massor av stora, jättegoda räkor. Tyvärr var nog aiolin inte gjord på äggula och olja för jisses så dålig i magen jag har varit på eftermiddagen. Tål verkligen inte annat fett än det från kokos, avokado, lax och olja längre.

När vi kom hem så "städade" jag lite, diskade och tvättmaskinen snurrar. Hux flux var det dax för middag och det blev resterna från tacosen igår som jag tycker smakar bättre dagen efter. Gjorde egna tacochips igår och de var riktigt goda. Recept från www.paleoskafferiet.se i vanlig ordning.

Hänger kvar i gårdagen då det var halloween. Jag har aldrig "firat" det men igår hade vi lite tråkigt så varför inte spöka ut oss? Det var jätte roligt och lät fantasin flöda. Det var lite bökigare att tvätta bort det sedan :-)

Jag har ett träningspass kvar och det måste göras innan morgondagen för då kommer nytt schema. Det är ett jobbigt pass det tuffaste hittills men det ska göras så inget att ens fundera på. Vill man ha resultat så är det bara hårt arbete som gäller, med träning men framför allt kosten. Att jag denna vecka fått hur många komplimanger som helst av kollegor men även chaufförer gör att jag vill kämpa ännu mer. Jag kan! Jag VILL! och jag ska!

Ovido - Quiz & Flashcards