Alla inlägg den 6 november 2014

Av Anne - 6 november 2014 21:07

Godkväller på er. Jopp jag är så laddad inför helgen, som ett barn kvällen innan julafton.

Imorgon efter lunchen på jobbet drar jag till Älvsjö och mässan. Träningskläderna på för det finns prova på pass där som vi givetvis tydligen ska prova. Fast vi får köra lite soft så vi har krafter kvar till lördagen.

De pass jag ser fram emot är med Sabina D från Biggest loser och ett typ body combat pass. Att skaka loss rumpan med Tobias Karlsson kommer nog mest bli fnitter (tycker inte om att dansa) men just do it :-)

Har laddat upp med mellis; bananer, nötter, energibars och tar med lite proteinpulver trots att det är på vassle. På lördag är nog det viktigaste att få i sig energi så man inte kollapsar och om jag då tar lite vassleprotein är det inte hela världen. Tänker ju inte direkt häva i mig en tårta. Mitt kök har också mässa så det finns säkert ätbart där.

Väskorna är packade och jag är laddad så nu är det bara att invänta morgondagen.
Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards