Alla inlägg den 15 september 2014

Av Anne - 15 september 2014 14:13

Det skiljer 12,5 kg mellan bilderna och det är inte förrän man jämnför som man ser skillnaden. Visst jag märker på kläder och i spegeln, men när man ser någon varje dag så tänker man inte på det. Jag är sjukt stolt över mig själv och än är jag inte färdig.

När jag väl bestämde mig och började träna var inriktningen att köra styrketräning och bygga muskler, det var det jag tyckte var roligt och orkade. Idag har jag en annan syn visst muskler vill jag ha men de kommer nu per automatik för nu orkar jag så mycket mer. Jag springer! simmade massor i somras och har cyklat. Nu är målet att få så bra kondis jag bara kan, våga utmana mig själv och älskar att fullständigt köra slut på mig själv. Träningsvärken omfamnar jag och blir besviken om jag inte har ont i någon del av kroppen.

Att jag fick arslet ur vagnen och tog tag i mitt liv kommer jag vara mig evigt tacksam. Jag mår bra, är pigg, glad, orkar med jobbet utan att bli grinig och arg. Lilla som nog också är nöjd då hon har fått en aktivare morsa som gör saker med henne typ tränar.

"Resan" fortsätter och jag är mer taggad för varje vecka!

Blev ett litet egoinlägg idag men ibland får man vara lite stolt och skrytsam :-)

Ovido - Quiz & Flashcards