Alla inlägg den 12 september 2014

Av Anne - 12 september 2014 18:45

Skulle ju inte ställa mig på vågen på en månad utan ta med den till jobbet. Imorse så kunde jag inte låta bli, ville se om mina jobbiga träningspass och maten har någon effekt. Jag blev inte missnöjd! Minus 1,5 kg sedan i söndags. Visst 0,5 kg är nog vätska då kroppen inte samlar på sig det på samma sätt längre då jag inte äter kolhydrater från annat än grönsaker/rotfrukter, bär och frukt. Men hallå vem säger nej till 1,5 kg sedan om det är vätska eller ej skiter jag i :-)

Har fruktansvärd träningsvärk i rumpan idag efter gårdagens pass, därav ingen intervall träning idag. Jag har den kvar samt en pw på 40 minuter men tänker jogga den istället för att gå. Tanken är att klämma in dessa pass imorgon för på söndag nytt träningsschema.

Detta upplägg passar mig och kan mycket väl tänka mig att fortsätta så här. Kanske inte precis lika strikt men jag har aldrig mått bättre, varit piggare samt att magen mår kanoners. Efter första månaden kommer det tillkomma varor vi får äta så jag fortsätter nog med The Plan hela tremånaders perioden. Det låter nästan som om jag är sponsrad av Annika Sjöö men jag skulle aldrig låta mig leva utan keso, ost, potatisgratäng you name it om det inte var för att jag märkte hur bra jag mår efter bara sex dagar.

Nu ska jag fortsätta mitt egna fredagsmys med bra tidningar och lite tv.

Ha de gött!

Ovido - Quiz & Flashcards