Alla inlägg den 7 september 2014

Av Anne - 7 september 2014 18:49

Började ju programmet The Plan idag och det har gått bra förutom att jag fick lite ångest när vi skulle till mina föräldrar på lunch. Löste det genom att bara ta kassler och grönsaker.

Frukosten bestod av äggröra på två ägg och vatten, skinka och tomat. Gott och mättande.

På eftermiddagen har jag bakat zucchinifrallor och frökex. Så några frökex med kokt ägg på blev "middag" då jag inte var så hungrig. Kexen blev jätte goda och med guaccamole på blir de nog oslagbara.

Träningsprogrammet vi fick för veckan (4ggr) är inte snällt och då jag har träningsvärk i benen från backträningen igår så börjar jag imorgon.

Jag har vägt mig och tagit diverse mått på kroppen, lilla har tagit kort. Imorgon får vågen följa med till jobbet för nu blir det ingen mer vägning/mätning på en månad. Ser fram emot denna månad och ska ge gärnet. Det kommer bli mer träning än våra fyra pass då jag är med i gruppen Springande tjejer på fb och där har vi veckoutmaningar som jag vill hinna med också. Så länge jag inte lider utan mår bra är det bara å köra på!

Nu fixa frulle och matlåda till morgondagen, ta en dusch och kl 20.00 se Bones.

Tjingeling på er.

Ovido - Quiz & Flashcards