Alla inlägg den 21 september 2014

Av Anne - 21 september 2014 18:38

Är sååå trött, känner mig bakis fast jag inte drack någon alkohol igår. Kom i säng 02,30 och vaknade för tidigt och kunde inte somna om trots tappra försök.

Koncernens 20 års fest igår var trevlig. Det började med en föreläsning med Kjell Enhager och han var toppen. Det handlade om precis det jag är intresserad av nämligen mål i livet, motivation och positivt tänkande. Jag hade bara min träning i tankarna och fick lite verktyg som jag ska jobba med. Negativa tankar bort! Jag äääälskar att springa :-)

Klänningen jag köpte för ca 1 månad sedan visade sig nu vara för stor. Ansåg att det var ju inget att deppa ihop över utan tvärtom, men hade nog velat att den satt lite mer figurnära. Säckiga och för stora kläder har jag på jobbet och det räcker. Stövlarna som jag aldrig kunnat dra upp dragkedjan på då mina vader är modell grövre (13 års truckkörning) dem passade som en smäck och dragkedjan gick upp hela vägen! Det kändes däremot toppen!

Blivit dåligt med mat idag men till middag gjorde jag bananplättar och stekte äpple med kanel till. Ska nog byta ut äpplena till blåbär nästa gång.

Hade tänkt köra intervaller idag men så började det regna och jag tycker fortfarande inte om att bli blöt om fossingarna, men jag får väl lära mig att uppskatta det med då. Positiva tankar! Dessutom så är jag så trött i kropp och knopp så jag hade nog inte klarat av att springa fullt ut... men OM jag hade gjort det så då jäklar hade det gått undan :-)

Rom byggdes inte på en dag och min hjärna har en del att jobba med/på men jag har bestämt mig, frågan är har du?

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards