Alla inlägg den 11 september 2014

Av Anne - 11 september 2014 19:31

Har kört ett av mina pass som ingår i The Plan. Svetten flödar och pulsen dunkar. Man skulle köra två varv på så snabb tid man kan. Burpeesarna drog ner min tid då det gjorde jätte ont i knät. Boxjumpen/step upsen gjorde jag på en köksstol... Testa själva!
50 boxjump/step up
40 GTO (googla) jag anv 10 kg
30 situps
20 burpees
10 dips (jag använde soffbordet)
Gör dessa fort i två varv så får ni se :-)

[Bild]

Till middag idag var jag så sugen på en "blodig" köttbit så det blev stekt rostbiff med en salsa på tomat, rödlök, avokado, basilika och citronsaft. Så gott och saknade bara bea såsen lite lite men det gick bra utan.

Nu ska jag svettas av mig en stund innan duschen och sedan se The Mentalist. Får nog kolla in Hela Sverige bakar också och hoppas jag sover lite längre imorgon. Vaknade innan halv fem även imorse! Begriper inte men kroppen är väl fortfarande inställd på väcka tuppen tid 4.15

Ha nu en riktigt härlig kväll och så taggar vi för freeeeedag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards