Alla inlägg den 28 september 2014

Av Anne - 28 september 2014 15:35

Mår mycket bättre idag, bara lite svidningar i halsen så det finns alltså hopp :-)

Har hunnit med massor idag, har ju några dagar att ta igen. Bakat morotsbröd i långpanna så jag har till mina frukostar. Recept finns på paleoskafferiet.se. Jag har kört ett vitkålshuvud i matberedaren, förvällt det och packat in i frysen i portionspåsar.

Tog en liten lunch på det. Ingen aktiv träning lika med inte så hungrig.

Fick sådan lust att ut och röra på mig så det blev några timmar i skogen i lugnt och behagligt svampletartempo. Dessvärre dåligt med svamp men fick andas frisk luft.

Nu ska jag fixa lite med det eviga tråkgörat tvätt och väntar hem lilla. Saknat henne jätte mycket men snart så och jag har ju inte kunnat smitta henne i alla fall.

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards