Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Anne - 8 juni 2014 17:31

Vaknade imorse totalt förvirrad. Jag hade absolut ingen aning om vad det var för dag. Trodde jag hade försovit mig tills jag tittade på mobilen, härligt det är söndag :-)

Knät mår inte så bra alls idag. Smorde in med Linnexsticket igår och har sovit med mitt knästöd jag hade vid meniskskadan. Smorde nog in lite för mycket bara och man ska absolut inte dra två drag på samma ställe... jag kan ha gjort det för det har känts som om knät har brunnit inatt. Dumt av mig!

När vårat shoppingcenter öppnade kl 11 var jag först in. Jag har googlat en del om Klassikern och såg det fanns en bok i ämnet och den ville jag ha. Tack och lov hade bokhandeln den. Smet in på HM också och köpte ett nytt träningslinne. Har ett likadant i svart och det är superskönt så köpte ett likadant fast rosa och storlek M istället för XL! Wow jag fick på mig M, det kändes stort för mig (psykiskt alltså).

Åkte hem och har tagit det soft resten av dagen. Vill ut och gå men avstår till och med en lugn prommis idag. Till middag blev det simpelt, det sista av kycklingen blandades med keso, kvarg, rödlök, rädisa och tomat. Gegga ihop och släng på en god brödskiva.

Inte den bästa matbilden jag tagit men gott blev det.

Nu hänga upp lite tvätt och invänta att klockan ska bli 22.00 då jag ska hämta dottern med kompis från bion... Blir lite jobbigt imorgon när kl ringer 04.15 men som sagt klart jag hämtar för buss hem så sent aldrig i livet!

Det blir nog lite armträning med mina hantlar sedan, det skadar inte knät. Det känns härligt att kommit till det stadiet då jag känner att jag vill träna något varje dag, men det är samtidigt lite stressande. Nu är inte mitt problem maten för den funkar galant utan att hitta balans, lagom nivå med träningen och någon struktur i det hela. Måste ju lägga in cykling och simning också. Visst det är ett år kvar förhoppningsvis är jag redo där men går tiden lika fort som nu så swisch så har det gått ett år...

Ovido - Quiz & Flashcards