Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Anne - 2 juni 2014 10:11

... hatade måndagar förut. Jag vet inte varför men just måndagar fick fram de sämsta sidorna hos mig. Det var då det, nu berör de mig inte längre. Kan ha och göra med att jag är gladare, piggare och i och med att måndagen kommer så är det en dag närmare fredag :-)

Vågen imorse visade inga magiska siffror utan kanske mer "lagom takt siffra". Minus 0,4 kg och det får jag vara nöjd med. Kosten verkar ju fungera trots att jag inte räknar kalorier längre och bara det är ju toppen.

Igår var ju tanken att jag skulle ta en vanlig prommis och att avverka milen var planen. Lilla skulle haka på halva vägen med cykel då hon skulle hem till sin pappa. Det förjade bra men efter bara 1 km fick jag ont i magen och det blev bara värre. Jag kände att det här kommer aldrig att gå så vi sa hejdå och så vände jag och knallade på så fort det gick och hoppades jag skulle hinna hem till älskade toan. Usch det var jobbigt och vill aldrig uppleva den känslan igen! Jag hann och i fortsättningen ska jag känna efter ordentligt innan jag beger mig ut igen.

Gör ett nytt försök imorgon när jag vaknar.

Vaknade allt för tidigt imorse med tanke på att jag ska jobba till 23.36 så det kommer nog bli kämpigt ikväll runt 22 tiden. Åt lite frulle och for sedan och handlade lite. Kom hem och la mig i solstolen en stund och nu ska jag fixa lite med tvätt. Avskyr allt som har med tvätt att göra, det är så fruktansvärt tråkigt!

En dusch senare, fixa och äta lunch och sedan iväg till jobbet. Det är min spännande dag. Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards