Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Anne - 9 juni 2014 19:46

Vägningsdax imorse igen då och minus 0,9 kg på en vecka! Då har jag ändå inte tränat såå mycket förra veckan men sköter maten. Det går så bra nu att jag är orolig att den där viktplatån ska komma snart. Då man står still ett tag eller till och med går upp. Vill inte! ska inte hända!

Varit en riktigt bra dag på jobbet om än lite varm. Får nog stoppa i en resorb i vattenflaskan imorgon för när jag slutade var skallen riktigt seg.

Vid 17 tiden drog vi till Parkenbadet, kände att vi behövde kyla ner oss lite samt tänkte att simma är nog bra för knät. Det var så otroligt skönt och första simningen för i år och många fler ska det bli. Vi avverkade 1 km men tempot var väl inte det snabbaste samt att det var rätt mycket folk som simmade runt i motionsbanan. 40 minuter tog det, ja jag tog tid. Tar tid på allt numera och på både gott och ont. Tävlar mot mig själv och har har jag inga tider att gå efter vet jag ju inte om jag blir snabbare.

Nu lite kvällsmellis (kvarg) och en dusch och sedan hoppas jag klockan rusar iväg snabbt till läggdax. Hämtade dottern från bion kl 22.15 igår, kunde inte somna sedan så jag gissar på ca tre timmars sömn natten som var. Behöver jag säga att jag är trött? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards