Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Anne - 16 juni 2014 08:12

Godmorgon på er! Ja nu är det en ny vecka och den kommer att gå i träningens tecken, fast inte idag. Kroppen känns ja jag vet inte riktigt men det får bli en vilodag idag. Fick frågan igår från en kompis utifall jag skulle simma idag med för i så fall skulle jag tvinga med henne, men det får bli imorgon kanske. Jag simmade 1 km igår och gjorde det på 36 minuter. Kapade min tid med 4 minuter och gjorde som Frudin sa; simmade så jag blev anfådd och "svettig".

Smygvägde mig ju för några dagar sedan så den vikten räknas ju inte och tur är väl det eftersom jag hade gått upp. Nu är det måndag, officiell vägdag och vågen visade exakt på grammet samma siffra som förra veckan. Jag börjar nu se ett mönster när jag tittar i mina anteckningar; ena veckan går jag ner ca 1-1,5 kg för att nästa vecka stå still och så håller det på. Midjan -2 cm och under brösten -4 cm så det är ju bra. Blir dyrt att köpa nya bh ar titt som tätt bara :-)

Nu ska jag kliva upp och ta en lätt frukost och är superhungrig. Försöka att sova lite till kommer inte fungera trots att jag är jätte trött så det får bli en powernap innan jobbet.

Föresten så har jag och lilla bestämt att den 8e augusti ska vi vara med på ett lopp! Har inte ens blivit "riktigt normal" i kroppen efter lördagen innan jag satsar på nästa :-) Det är ett lopp här i staden och det startar kl 22 på kvällen så det kan ju bli roligt, men vi tar då 5 km "bara". Kul att göra något tillsammans med dottern och då får ju hon också sin första medalj till våra egoväggar (som jag inte har bestämt vart den ska vara än).

Nä nu sätta lite fart här så ha en bra dag på er.

Ovido - Quiz & Flashcards