Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Anne - 12 juni 2014 16:24

Idag fick vi våra nummerlappar, chipremsan samt t-shirt till Å-loppet som går av stapeln i min stad på lördag. Tröjan är inte skapad för kvinnor med bröst så det blir nog linne på. Har inte sprungit något alls sedan i lördags utan har simmat 1000 m i måndags och tisdags och igår onsdag så åkte jag och lilla till Friskis och körde ett effektivt styrkepass i ca 30 minuter. Det blev lite ben, axlar och triceps för min del. Lilla körde armar och mage och imorse ringde hon mig på jobbet och sa hon hade ont i magen. Hon skickade en bild där hon pekade vart hon hade ont... haha träningsvärk kallar jag det. Hon visade precis där jag får ont efter att kört mage.

Nu hoppas vi det blir mulet, ca 13 grader varmt och inget regn på lördag! Känner jag att det gör allt för ont så får jag väl helt enkelt gå, men runt ska jag!

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag ett bakryck. Testade att baka en kaka som jag ska göra nästa vecka och ta med och bjussa grabbarna på. Finns inget tacksammare än att bjuda småpojkar på fikabröd, de blir så snälla och hjälpsamma :-)
Det ska pudras på florsocker när den svalnat och då får lilla provsmaka och säga om den duger för jag ska "nog" inte ta någon bit, kanske imorgon.

Nu börjar jag bli hungrig så middagsfix får det bli. Väntar hem lilla som varit och badat med kompis. Får väl hoppas himlen väntar med att öppna sig tills de hunnit cykla hem (eller inte för jag tyckte inte hon behövde bada idag).

Ha nu en bra kväll och imorgon är det freeeedag :-) Woop woop

Ovido - Quiz & Flashcards