Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Anne - 3 augusti 2014 15:59

... två nätter och snart två dagar utan nämnvärd värk. Törs jag hoppas att det är över för denna gången? Vill tro det i alla fall. Dessvärre är risken lika med typ 100 procent att man får det igen om man väl fått det, men då vet jag vad det är... att det inte är magen som håller på att explodera sönder. Måtte det ta i alla fall 10 år då som statistiken säger.

Energin börjar komma tillbaka och idag har jag diskat, städat, tagit teda på tvätt, tvättat mer.. (hatar allt som har med tvätt å göra). Funderar på att baka lite mer matbröd till lilla. Fast har haft korsdrag i lägenheten idag så den är hyggligt sval, ska jag förstöra det genom att brassa på ugnen? hmmm

Lilla blev hämtad av sin morfar imorse och har tillbringat dagen på Ikea i Stockholm. Utan att låta dum så har det varit skönt med en dag själv. Är inte van att ha lilla så här länge och även om det är hur mysigt som helst så frestar det på. Hon är liksom aldrig tyst, och skulle hon vara det så är det för att hon kollar videobloggar på surfplattan. Jag är inte ett dugg intresserad av fjortisar som berättar om sina inköp, sminktips eller annat dravel :-)

Nu fortsätta göra lite nytta. Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards