Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Anne - 7 augusti 2014 15:41

Lovade ju att ge smakbedömning av denna;

Denna bild säger en del. Smakade ännu värre än vad det ser ut!

Har något tips på hur man skall få i sig detta utan att det kommer upp igen? Smaken var som ja jag vet nu inte hur ruttet sjögräs smakar men det är nog typ så.

Vi sov länge båda två imorse, lite för länge i min mening. Men det är semester och kroppen får bestämma då. På grund av detta blir det lite tokigt med maten, så nu har jag ätit min lunch. Det blev same same som igår men bytte ut bönorna mot halloumiost toppad med honung. Såååå gott!!

Jag har börjat märka att jag går mer och mer åt det vegitariska hållet. Gör det inte för att bekämpa kilona utan för att jag mår bra av det. Jag är nu jätte mätt av denna portion men känner mig inte så där däven eller har den berömda matkoman. Ska leta lite på nätet för att bara hålla mig till squash, tomater och bönor kommer bli fruktansvärt tråkigt. Visst äter jag köttprodukter också men inte alls i samma utsträckning som förr. Och fisk kommer jag aldrig utesluta då jag älskar lax och makrill.

Idag är det återigen så där lite mulet ute, men det är bara skönt. Ikväll drar vi nog ner på stan då Rix fm har festival här och våran stad har sommarfest i dagarna tre.

Nu ska jag ta tag i mitt hatobjekt nr 1 nämligen tvätten. Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards