Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Anne - 13 augusti 2014 20:18

Vaknade vid nio i morse, stängde tydligen av alarmet 7.30 Bestämde mig att ta en ny cykeltur i skogen efter frukost. Får ett mess från M (brorsans sambo) om jag ville med till Ikea idag då (kunde inte igår).

Jag skrev först nej att jag skulle träna men skickade snabbt ett nytt där jag skrev jag vill med. Jag vill inte bli en sådan som börjar försaka vänner och livet på grund av träningen. Jag har ju dessutom semester och både cykeln och skogen finns nog kvar när jag kommer hem.

En tur till Västerås blev det alltså och jag blev bjuden på lunch där (tack snälla) då jag lämnat kortet hemma då jag har gett mig själv shoppingförbud av annat än mat.

Väl hemma igen bestämde jag mig för att cykla men då började det regna lite... Får återigen ett mess av M utifall jag möjligen kunde vara hundvakt en stund då hon skulle på kalas hos sina gudbarn. Självklart ställde jag upp, älskar den hunden! Så vi tog en prommis i skogen och jag sökte efter svamp i den mån det gick. Inte lätt med en stoooor, nyfiken hund som undrar vad jag letat efter :-)

Han däckade på köksgolvet när vi kom hem och till middag åt jag detta som var färdigt, bara att micra varmt.

Voffs blev hämtad och jag slängde ihop dessa godingar då jag kom på att jag har inget frukostbröd kvar. De är gjorda på yttepytte lite mjöl utan mest havregryn och rågflingor så de blir väl ungefär som att tugga gröt haha. De är goda och jag vet vad som är i och har inte dåligt samvete när jag äter dem.

Nu blir det att softa lite. Imorgon blir det lite mer ansträngande träning punkt slut. Det mindre roliga är att varmvattnet är avstängt i hela "byn" från kl 18 ikväll till midnatt imorgon!!!

Ha nu en skön fortsatt kväll. Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards