Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Anne - 13 maj 2014 18:29

Har inte direkt något att skriva som är av intresse. Varit ledsen idag och har kämpat mig igenom dagen utan att fälla en tår, men de kom så fort jag satte mig i bilen hem. Jag är mänsklig, har känslor och minns typ inte när jag grät sist för jag har varit så happy happy sista tiden men idag brast det och det är helt okej.

På eftermiddagen åkte dottern och jag och tränade. 30 min intensiv, hård träning blev det. Sedan blev vi hungriga och då jag inte hade ngn mat planerad alls så åkte vi till Donkan. Vi tog bara varsin liten cheeseburgare och liten strips för vi sparade oss till efterrätten...

Den blev på stans glasscafe Slagsta glass. Kladdkaka med glass och grädde... så ljuvligt gott! Men det straffade sig för nu har jag ätit sund, bra mat och färre kalorier och då protesterar magen. Jösses vilken magknip jag fick och illamående och nu känner jag mig som en uppjäst marshmallow. Tänker inte fylla i matdagboken idag för det känns rätt meningslöst. Jag vet att jag har överskridit men har inte dåligt samvete för det. Någon gång är okej!

Nu ska jag fortsätta ha mys med dottern och ta en dusch för att återställa värskebalansen i ögonen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards